Hoe werkt het
Huur een kraam in onze winkel en zet je artikelen te koop. Vul een Excelformulier in met daarin je NAW gegevens, het formulier leveren wij je aan. Wij leveren stickers met barcode en schrijf op de stickers een korte omschrijving en prijs. Je artikel is nu klaar voor verkoop.
De te huren kramen zijn er in vele soorten en maten. Zo hebben we allemaal mooie, splinternieuwe, metalen stellingen, maar ook een bord met haken is mogelijk. Je kan er ook voor kiezen om alleen maar 1 plank in een stelling te huren. Je kan er ook een ruimte bij huren in onze webshop. Je spullen worden door ons behandeld alsof ze van onszelf zijn. De winkel is voorzien van camera’s en er zullen door ons regelmatig rondes worden gemaakt. Ook plaatsen wij detectiepoortjes bij de deur waar kleine stickers voor te koop zijn.
Wij verzorgen dus de hele verkoop voor je en daar betaal je helemaal niets voor. Wij vragen dus geen commissie over je verkopen en storten dus 100% op je rekening. Dit doen wij als je huurperiode afgelopen is, binnen 5 werkdagen. Wij sturen je elke avond een mail met daarin de verkopen van je spullen.
Je mag, tijdens onze openingstijden, altijd naar je kraam om aan te vullen of te veranderen. Op de dag dat je huurperiode ingaat, mag je de kraam inrichten. Op de laatste dag van de huurperiode moet je zorgen dat je kraam om 17:00 uur weer leeg is. Je huurt dus alleen de kraam en zet je spullen erin te koop, wij regelen de rest. Je hoeft dus niet zelf een winkelpand te huren of je zorgen te maken over alle andere kosten die dit met zich meebrengt, laat dit maar aan ons over.
Iedereen is welkom, of je nu ondernemer bent of particulier. Ideaal voor bijvoorbeeld een webshophouder die zijn/haar spullen ook fysiek wil aanbieden in een winkel. Ook als je bijvoorbeeld op markten en braderieën staat en buiten het seizoen om ook je spullen wilt verkopen. Of gewoon als je zelf mooie producten hebt en eerst eens wilt uitproberen hoe de markt daarvoor is, voordat je een eigen zaak start.